Με ποιόν άλλο τρόπο μπορώ να κάνω παραγγελία;
Αν δεν σας βολεύει το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας είτε μέσω email στο info@rogoti.gr, είτε τηλεφωνικά στο 2310429525 όλες τις εργάσιμες μέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή) από τις 10.00 το πρωί μέχρι 18.00 το απόγευμα. Σημειώστε τους κωδικούς των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι στην διάθεση σας για οποιαδήποτε πληροφορία και για να σας βοηθήσει να παραγγείλετε. Σε κάθε περίπτωση θα χρειαστούμε ένα email για να λάβετε και γραπτώς τα στοιχεία της παραγγελίας σας.

Υπάρχει έντυπος κατάλογος;
Δεν διαθέτουμε έντυπο κατάλογο καθώς το γεγονός ότι τα σχέδια ανανεώνονται και εμπλουτίζονται τόσο συχνά το καθιστά αδύνατο. Τα περισσότερα προϊόντα βρίσκονται στο e-shop.

Μπορώ να παραγγείλω δείγματα;
Δεν αποστέλλονται δείγματα. Η ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας και αποστολής αναγράφεται στις πληροφορίες του κάθε προϊόντος.

Μπορώ να επέμβω στα σχέδια;
Οι περισσότερες μπομπονιέρες είναι χειροποίητες και γίνονται κατόπιν παραγγελίας. Έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε τα χρώματα και τα υλικά τα οποία θα χρησιμοποιηθούν με βάση τις προτιμήσεις σας. Μπορείτε για παράδειγμα να συνδυάσετε υλικά από δύο διαφορετικά σχέδια μπομπονιέρας. Είμαστε στην διάθεση σας για να το δημιουργήσουμε μαζί.Σε ότι αφορά τις λαμπάδες και τα κουτιά της βάπτισης, επίσης μπορείτε να κάνετε κάποιες αλλαγές όπου υπάρχει δυνατότητα. Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε. Στα προϊόντα που γίνονται με βάση το προσωπικό σας γούστο δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής ή αλλαγής.
Πως θα γνωρίζω ότι η παραγγελία μου έχει παραληφθεί και εκτελείται;
Ολοκληρώνοντας την παραγγελία σας μέσω του eshop μας, θα λάβετε email με την επιβεβαίωση και όλα τα στοιχεία της παραγγελίας.Εάν δεν λάβετε στα εισερχόμενα το email επιβεβαίωσης, ελέγξτε τα spam. Σε περίπτωση που δεν λάβετε καθόλου email, σημαίνει οτι έχετε συμπληρώσει λάθος την ηλεκτρονική σας διεύθυνση ή ότι δεν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία.
Πως θα γνωρίζω αν η παραγγελία μου έχει σταλεί

Όταν η παραγγελία σας παραδοθεί στην εταιρία courier θα λάβετε ένα e-mail στο οποίο θα αναφέρεται ο μοναδικός αριθμός αποστολής του δέματος σας. Με αυτόν τον τρόπο μεταβαίνοντας στο site της courier, τοποθετώντας τον αριθμό στο αντίστοιχο πεδίο θα μπορείτε να εντοπίσετε την αποστολή σας.

Μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου;
Έχετε την δυνατότητα να μεταβάλλετε την παραγγελία σας είτε με e-mail είτε καλώντας το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 2310 429525. Αλλαγές σε παραγγελίες που έχουν ετοιμαστεί ή βρίσκονται στην διαδικασία παραγωγής δεν γίνονται.

Πως μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
Εφόσον θα επιθυμούσατε να ακυρώσετε την παραγγελία σας παρακαλώ είτε στείλτε email με θέμα «Ακύρωση παραγγελίας» συμπληρώνοντας τον αριθμό της, είτε καλώντας στο 2310 429525. Η ακύρωση μπορεί να πραγματοποιηθεί εντός 24 ωρών. Μετά το παραπάνω χρονικό σημείο καμία ακύρωση δεν γίνεται δεκτή.

Πόσο χρονικό διάστημα απαιτείται για μια παραγγελία;
Προσπαθούμε να έχουμε άμεσα διαθέσιμα τα περισσότερα προϊόντα μας. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο χρόνος εξυπηρέτησης μιας παραγγελίας είναι από 1-7 εργάσιμες ημέρες.
Για προϊόντα τα οποία γίνονται κατόπιν παραγγελίας χρειαζόμαστε από 7-15 εργάσιμες ημέρες.
Σε ότι αφορά μεγάλες παραγγελίες με μπομπονιέρες γάμου ή βάπτισης ο χρόνος κυμαίνεται από 15-30 εργάσιμες ημέρες.
Στα παραπάνω δεν περιλαμβάνεται ο χρόνος αποστολής.

Πως παραγγέλνω προσκλητήρια;
Επιλέγετε το προσκλητήριο που σας αρέσει και την ποσότητα που επιθυμείτε. Εάν θέλετε να είναι ακριβώς όπως το δείγμα πατήστε την αντίστοιχη επιλογή διαφορετικά μπορείτε να κατεβάσετε τον κατάλογο σε μορφή pdf που υπάρχει και να διαλέξετε κείμενο, γραμματοσειρά, χρώμα μελάνι κπλ. Στα πεδία στην δεξιά στήλη συμπληρώνετε τα στοιχεία του προσκλητηρίου και στις παρατηρήσεις πληροφορίες για κάποια επιθυμία σας για παράδειγμα πόσα προσκλητήρια θέλετε να έχουν το κάλεσμα και πόσα όχι.

Ποια είναι η διαδικασία έπειτα και ο χρόνος αποστολής;
Όταν λάβουμε την παραγγελία σας ετοιμάζεται ηλεκτρονική μακέτα την οποία σας προωθούμε στο e-mail account που έχετε δηλώσει έτσι ώστε να ελέγξετε για τυχόν διορθώσεις ή αλλαγές. Μας ενημερώνετε με ένα μήνυμα για να τα διορθώσουμε. Εφόσον είναι εντάξει μας δίνετε γραπτή έγκριση για να προχωρήσουμε στην εκτύπωση. Το κατάστημα μας δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν λάθη στο κείμενο. Ο χρόνος παράδοσης από την ημέρα έγκρισης είναι 10 ημέρες.

Κάνετε αποστολές σε όλη την Ελλάδα;
Ναι, αποστολές των προϊόντων μας γίνονται σε όλη την Ελλάδα με υπηρεσίες courier. Συνεργαζόμαστε με την Acs για αποστολές εσωτερικού και την TNT για αποστολές σε όλο τον κόσμο.

Ποιο είναι το κόστος αποστολής στην Ελλάδα;
Το κόστος αποστολής υπολογίζεται κατά την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας όταν συμπληρώσετε τη διεύθυνση αποστολής. Το κόστος εξαρτάται από το βάρος, τον όγκο και τον προορισμό της αποστολής.
Κάνετε αποστολές στο εξωτερικό;

Σε συνεργασία με την ΤΝΤ διεκπεραιώνουμε τις παραγγελίες για την Κύπρο, την Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο.

Ποιο είναι το κόστος αποστολής στο εξωτερικό;
Τα έξοδα αποστολής στο εξωτερικό υπολογίζονται με βάση τον όγκο-βάρος των προϊόντων. Επιλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, στείλτε μας με ένα mail τους κωδικούς και την ποσότητα που θα χρειαστείτε. Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα για να σας ενημερώσει. Εφόσον συμφωνείτε τότε μόνο θα προχωρήσουμε με την παραγγελία σας.

Οι τιμές που αναγράφονται στο e-shop τι περιλαμβάνουν;
Όλες οι τιμές αναφέρονται σε ολοκληρωμένα προϊόντα με το ΦΠΑ 24% και δύναται να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση ανά πάσα στιγμή. Δεν περιλαμβάνουν το κόστος αποστολής.

Πώς μπορώ να πληρώσω;
Μπορείτε να πληρώσετε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, με αντικαταβολή και με πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα μέσω της Τράπεζας Πειραιώς και μέσω paypal. Για περισσότερες πληροφορίες μεταφερθείτε στην κατηγορία «Τρόποι Πληρωμής».

Έχω μια απορία για την χρέωση της παραγγελίας μου.
Για τυχόν απορίες για τη χρέωση της παραγγελίας σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με εκπρόσωπο της εταιρίας μας.

Είναι ασφαλής οι online συναλλαγές;
Αναγνωρίζοντας την σημασία της ασφάλειας στις ηλεκτρονικές συναλλαγές έχουμε λάβει τα απαραίτητα μέτρα για την δική σας προστασία. Οι συναλλαγές καρτών γίνονται μέσα σε ασφαλή περιβάλλον που παρέχετε από την Τράπεζα Πειραιώς και το paypal. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ μεταβείτε στους όρους χρήσης και στους τρόπους πληρωμής.

Ποια είναι η πολιτική για τα Προσωπικά δεδομένα;
Σεβόμαστε τα προσωπικά δεδομένα και δεν τα χρησιμοποιούμε πέραν των αναγκών της αποτελεσματικής ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας. Αν θέλετε να δείτε αναλυτικά την πολιτική Προσωπικών δεδομένων της επιχείρησης μας παρακαλώ μεταβείτε στους «όρους χρήσης».

Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν που αγόρασα;
Έχετε την δυνατότητα εάν δεν είστε ικανοποιημένοι από την αγορά σας να αλλάξετε ή να επιστρέψετε το προϊόν εντός 14 εργάσιμων ημερών. Για να δείτε αναλυτικά τις προϋποθέσεις και την διαδικασία μεταφερθείτε στον αντίστοιχο σύνδεσμο «Αλλαγές – επιστροφές προϊόντων».

Επικοινωνία

Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειαστείτε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι στην διάθεση σας Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 10.00 το πρωί μέχρι τις 18.00 το απόγευμα στο info@rogoti.gr και τηλεφωνικά στο 2310429525.

Η Γνώμη σας μετράει!

Αντιλαμβανόμαστε την ταχύτατη εξέλιξη στην αγορά μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων και την ύπαρξη διαφόρων δυσκολιών χρήσης. Έχουμε προσπαθήσει να κάνουμε την πλοήγηση στο www.rogoti.gr όσο πιο απλή και λειτουργική έτσι ώστε να βρίσκεται εύκολα αυτό ζητάτε. Πάραυτα αναζητούμε συνεχώς νέες ιδέες και τρόπους για να βελτιώσουμε το ηλεκτρονικό κατάστημα και τις υπηρεσίες μας. Θα χαρούμε να λάβουμε οποιοδήποτε σχόλιο ή πρόταση σας.